Reviews from Wok Mishi Deventer

Recent reviews

5.0
O s
26 November 2023

Jammer dat jullie niet meer bezorgen! Lekker eten, altijd tevreden

Milou
3 October 2023

Altijd heerlijke wok, goede porties, top!

Anne
23 August 2023

Heerlijk eten!

LN van Mazijk
16 August 2023

Altijd vers en lekker 😀

Bugter
10 August 2023

We hebben met zijn vijven heerlijk gegeten. Het stond precies optijd klaar en warm. Een aanrader

Caroline
1 August 2023

Heerlijke gerechten!

Nathalie
31 July 2023

Ontzettend lekker!

Stijn goes
16 July 2023

Vroeg om extra ui en er zat geen ui in.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Anoniem
18 June 2023
Rudy
5 June 2023

Was zoals verwacht weer prima. Lekker gegeten. Bezorging op afgesproken tijd. Had allemaal wel net iets warmer afgeleverd mogen worden.

Anoniem
30 May 2023

Alles was prima, lekker warm en snel bezorgd!

N
22 May 2023

Veel vlees,weinig groenten.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jeroen
9 May 2023

Het eten was top!! Wokbox beef met pittige pepersaus en wokbox met kip saté

Jt
6 May 2023

Zoals altijd super snel bezorgd grote en gevulde porties

w
5 May 2023
Arie Verheul
1 May 2023
M
30 April 2023

Heerlijk en op tijd bezorgd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Anoniem
16 April 2023

De loempia’s waren helaas al bijna koud. Voor de rest weer prima en lekker!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Geurtsen
12 April 2023

De bezorging was echt snel en het eten was voortreffelijk 👌

Hakan
8 April 2023

Het eten was heerlijk. Alleen de bezorging heeft 20 minuten geduurd, terwijl 18 uur werd aangegeven. Ik heb zelf moeten bellen, zodat de bestelling de deur uit kon.

M.
7 April 2023

Altijd heerlijk eten!

Martin Roesink
2 April 2023

Ouderwets goed! Op tijd bezorgd, lekker warm en heerlijk van smaak! Zoals we het gewend zijn van Mishi!

Rm
28 March 2023

Super snel en lekker

Roos
25 March 2023

Heerlijk maandmenu, vers en smaakvol!

Naftali
21 March 2023

Weer erg lekker!

Anoniem
15 March 2023

Super!

Pjotr
10 March 2023

Lekker, op tijd, vriendelijk personeel

E
25 February 2023

Eten prima zoals vaker, maar 2 uur na bestellen pas ontvangen

Andrei
18 February 2023

Super leker food

J
14 February 2023

Altijd top eten en snel bezorgd

Liset
13 February 2023

Voor het eerst, sinds ik hier bestel was de bestelling laat en hierdoor wat lauw. Dit is nog nooit gebeurt dus kan gebeuren. Even opwarmen en het smaakte weer heerlijk!!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Floor
11 February 2023

Het was heerlijk!

Anoniem
10 February 2023

Weer snel bezorgd en lekker!

Melvin
3 February 2023
Ference Hulshof
30 January 2023

Wij bestellen altijd graag bij Mishi en normaal gesproken is het eten altijd top voor elkaar en snel bezorgd. Gisteren (was een zondagavond) duurde het wel erg lang. Ruim 1,5u gewacht. Eten kwam lauw aan en de loempia’s waren alweer koud geworden. 1 bak was omgevallen waardoor de saus eruit gelopen was. Dit is overigens een van de weinige keren dat dit is gebeurd. Voor de rest: prima porties en goede smaak!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Anita
29 January 2023

Iets meer dan een uur na de bestelling kreeg ik een mail dat de bezorger onderweg was. Vervolgens duurde het blijkbaar meer dan een half uur om bij mijn huis aan te komen. Toen ik in de plastic zak keek, ontbrak de kroepoek die toch echt wel op de bon stond. De kip was koud (niet gek na zo'n lange bezorgtijd). Het eten was wel lekker maar de service zeer matig.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Michel
29 January 2023

Wauw! Wat een lekker gerecht! Duidelijk zijn er verse producten gebruikt. Er is precies geleverd wat ik gevraagd had en precies op de afgesproken tijd. Ik kom hier zeker terug, aanrader!

Erik
27 January 2023

Normaal nooit problemen. Maar nu: te koud, te lang gewacht en bakjes hadden gelekt.

Boelens
10 January 2023

Zeer trage bezorging en eten was hierdoor niet meer warm. Hebben uiteindelijk het eten maar opgewarmd in de magnetron. Voorlopig de laatste keer dat we hebben besteld.

Jeroen
25 December 2022

Heerlijk gegeten 👍

Anoniem
24 December 2022

Loempia’s waren niet warm. Tip: misschien later de mail sturen dat bestelling onderweg is. Kreeg de mail om 18.26 uur, toen duurde het nog bijna een half uur voordat het werd bezorgd.

Arie Verheul
19 December 2022
Anoniem
16 December 2022

Graag lezen als er een opmerking bij de bestelling geplaatst wordt. Op 3 plekken aangegeven geen tauge te willen, toch zat er een hele lading in. Kon eerst alle tauge eruit wissen en vervolgens een koude maaltijd opeten. Helaas niet de eerste keer dat er zoiets fout ging bij een bestelling, jammer.

t
11 December 2022

na alle warme keren was het eten nu niet meer warm ,jammer.

Martin Roesink
27 November 2022

ouderwets goed! op tijd, lekker warm en smakelijk, en veel! compliment!

Ede
26 November 2022
Lucy luc
17 November 2022

Heeeerlijk

Hassan
29 October 2022

Heerlijke wok gerechten, snel bezorgd. Zeker een aanrader.

Joanna
19 October 2022

Zoals altijd is alles heerlijk. Alleen jammer dat Wok Mishi niet meer bij ons bezorgt.

Arie Verheul
16 October 2022
Natalie
7 October 2022

Superrr tevreden altijd .....heerlijk eten !! Vriendelijk personeel

D manuhuwa
7 October 2022

We bestellen altijd graag bij mishi. Lekker eten, snelle en vriendelijke bezorging.

Martin Roesink
25 September 2022

het eten was erg lekker. De bezorging was drie kwartier te laat. twee maal gebeld! Ben gewoon met een kluitje het tiet ingestuurd. het maakt me niet uit dat het druk is. het eten moet gewoon op tijd geleverd worden!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Anoniem
25 September 2022
Jean-Paul
24 September 2022
Marta
14 September 2022
Linda
6 September 2022

Super snel, super lekker en vriendelijk!

Anoniem
2 September 2022
Liset
30 July 2022

Altijd lekker eten en goeie en snelle bezorging

J
29 July 2022

Top!

Ashkan zerehnasi
24 July 2022

Heel slecht dit keer,ook gebeld maar eigenaar zegt we hadden druk,volgende keer krijg je korting zo makkelijk 29 Euro in prullenbak,geen saus droog,,groenten krijg je alleen paprika en ui en prijs 10,50 ook nog

Anoniem
20 July 2022
Gilian van Boheemen
15 July 2022

De meest betrouwbare en kwalitatief beste wil van Deventer. Snelle bezorging en altijd kwaliteit.

Silvia
14 July 2022
Loes
13 July 2022
Mic
11 July 2022
Rob
3 July 2022

Zoals altijd, lekker en binnen een uur bezorgd op zaterdag!

Toos
1 July 2022

Het was heerlijk

Anouschka
22 June 2022
Hans
20 June 2022

Zoals altijd uitstekend

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Maartje Verhagen
18 June 2022

Er was wat misgegaan met de bestelling en daarvoor werden nieuwe bezorgd. Goede service dachten wij. Aan de deur vroeg de bezorger of hetgeen verkeerd bezorgd weer meegenomen kon worden, want dat zou weer opnieuw gefrituurd worden. Dat was een zeer grote schok voor ons. Gebeurd dat met ons eten ook? Heeft dat ook eerst bij iemand anders op bord gelegen? Wij twijfelen nu wel voor een volgende bestelling, na alle bestellingen die wij hebben gedaan.

Nathalie
12 June 2022

Lekker gegeten en snelle levering! Precies op tijd :)

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jt
7 June 2022

Altijd goed.

Nergiz
1 June 2022

Heerlijk zoals altijd👍

Cas Alberts
27 May 2022
Marieke Wissink
22 May 2022

Top eten, bezorger was dit keer best onvriendelijk!

Anoniem
21 May 2022
Yvonne
20 May 2022

Heerlijk gegeten. Allemaal kleine hapjes besteld met de collega's. Voor herhaling vatbaar

Marieke Wissink
15 May 2022

Zoals altijd heerlijk gegeten, alles goed van temperatuur, mooi op tijd bezorgd door een zeer vriendelijke bezorger.

Patty
13 May 2022
Nathalie
9 May 2022

Altijd goed, altijd lekker!

Joanna
5 May 2022

Super!!!

Milou
3 May 2022

Snelle service, zoals altijd!

Anoniem
30 April 2022
Cas Alberts
29 April 2022

Helaas kregen we een niet besteld verkeerd product en konden hierover geen contact krijgen via tel. Of mail om op te lossen. Dit is wel een lastig iets als er fouten gemaakt worden die dan niet opgelost kunnen worden.

Yvonne
28 April 2022

Goed eten. Prima op tijd geleverd

Joanna
13 April 2022

❤❤❤❤❤❤❤❤

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Esther
8 April 2022

Super lekker en super veel!

Patty
6 April 2022
Gerard
4 April 2022

Goed en genoeg !

Wennekers
2 April 2022

Kwaliteit is erg goed en vers. Bezorging netjes op tijd.

Joanna
1 April 2022

Super

B
26 March 2022
Yalissa Aleda
22 March 2022
Wally
21 March 2022

Snelle bezorging, kwalitatief en smakelijk!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Anoniem
20 March 2022
Martin Roesink
19 March 2022

Geweldig lekker, zoals bijna altijd!

Nicole Ecker
19 March 2022

Heeerlijk!

Olja
18 March 2022

Heerlijk eten, snel gebracht. Dank!

Liset
10 March 2022

Stipt optijd en altijd erg lekker eten!!!!